" />
" />
" />
" />
" />

Saturday 17 November 2012

GIGI PETAK

Wow ! awesome la blog aku .. makin ceria dengan "penambahan" entry dan sewaktu dengannya .. Lapn siapa aja la nk baca blog aku ni . Perasan hot memang cenggini pn dehh . haha . tajuk post aku kali ni ialah "GIGI" . when we talk about gigi everyone akan fikirkan pasal gigi dia yang cantek giler plus2 putih melepak tu kan ? kan ? Ceyh , untung sngt la tu ea ? Yeaa , bole dikatakan agak beruntung jugakla siapa yang dapat gigi yang "halus" dan sempurna dengannya dan bole jugak senyum sampai ke telinga (bole koyak telinga kalau senyum lebih2 sngt) . Owh no3 ! not for my teeth . As i know , gigi aku tadela sechantek gigi korang tu . Gigi aku ni agak tak teratur tp tadela seburuk yang korang bayangkan tu. hehe . Even gigi aku ni tak teratur , tp aku ni tadela teringin sngt nk pakai braces tu .. sbb aku kurang yakin nk pakainya and sometimes bila da dengar reaksi org yang da pakainya lagi menggelabah la aku nk pakainya .. Yeahhh ! aku memang yakin dengan kecantikan gigi asli yang aku ada ni (yeksss ! lebih kan ?!!) . Mak aku plak slalu ckap jgnla nk ikot trend sngt ! OVERDOSE ! And sbnarnya aku slalu bayangkan indahnya kalau dpt putera idaman yang gigi cenggini !


inilah proses pemilihan aku yang agak kolot sbnarnya . hahaha . peduli apa la sngt kan . kalau da jodoh tu tak kira gigi la pn . tade gigi pn bole jadi taw jodoh kau . Simpang ! okay , now aku nk explain ckit "gigi siapa" kat atas ni yang aku ambik . hehe . Dye ni la Bradley James (hehehe , tak knal la tu) Tak knal kan ? hehe . Brad ni sbnarnya pelakon yang meningkat naik dlam citer Merlin tu . Dia ni Prince Arthur Pendragon (dlm cter Merlin tu) . Hensem kan ? Tp bagi aku gigi dia yang paling hensem skali . Aku panggil "gigi petak" . Awesome !! pelik2 je kan aku ni ?? hihi . aku memang suka gigi petak ni . Wlaupn org tu tak hensem , tp klau dia ada gigi petak , bagi aku da cukup lengkap la muka dia . hehahaha . Thumb Up la kat Brad ni !


sekian untuk kali ni ...













No comments:

Post a Comment