" />
" />
" />
" />
" />

Thursday 10 November 2011


ni la kegembiraan ketika saya di tingkatan 6 :D

As many people I have a lot of memory with my friends in this picture . Saya sygkan semua kengkawan sy dan ingtlah bahawa sy sama sekali tak pernah lupakan kowg even da bnyk merantau study kt tempat lain . Thanks jugak kengkawan coz bagi nasihat dan bimbingan sepanjang tempoh mengenali kowg . Saya takkan lupakan jasa kowg semua ye :) Now , I would like to introduce my friends in this picture .. Chieqa dan Lynn (diowang ni bnyk bantu saya sepanjang saya bersama diowang . Diowang ni juga slalu melayan kerenah saya yg kdg2 mcm budak2 pn ada . ntah pape jela aq ni kan .. haha . Diowang ni jgak bnyk bwak aq jlan2 and Lynn .. hmm , aq takkan lupakan memori indah bersama kmu ketika naik moto beli paper cup ,, weee . Such a best experience ever .. Also Tiqa and Uda yg juga bnyk memori indah ketika menjamu mata di kantin dan di koridor class .. ahaha .. F..t..i ?? Syed ?? hahaha .. mmg kiteowang nakal ckit bab2 ni .. Wink2 !! 

No comments:

Post a Comment