" />
" />
" />
" />
" />

Thursday 10 November 2011


Ha , yg ni plak Erma nmenye .. hehe

Ermm , emma .. so , jgan nk tacink2 da ea . Gmbar kita dua ni jew yg special ckit .. ehhe . amacam ?
puas aq cri pic aq ngan ko ni ha .. abiz 1 lappy aq selongkar .. nk msuk pic waktu skola mmg harapan la kan ..
hahahah , "lawa" sngt . pastu nerd jgn ckap la kan .. Erm , 1 perkataan jew aq nk ckap .. You're the best friends ever . Ko la yg bnyk bg nasihat wktu skola f5 dlu . And slalu huhahuha ngan aq . And bnyk bg dorongan jugak . Thanks ea Erma . Aq takkan lupakan jasa ko .. Mmuuaahahaaa !!

5 comments:

  1. aku ingat aku tadi :( HAKAKAAKKAK

    ReplyDelete
  2. waaahhh... sumpah nangis aku mcm ni... thankz dear.. aku rindu nak huahuahua dengan kau lagi ni.. :'(

    ReplyDelete
  3. hahaha .. Emma Amir .. nnti aq ltak pic ko ngan aq plak ok ??

    Ermaliana : hehe , sweet kan ?? welkem much dear .. nnti kte hang out la weyh .. windu ko tw tak ..

    ReplyDelete
  4. terlebih sweet wehh sampai nak kene kencing manis.. hahaha.. oke dear.. ape-2 t text la.. skang ni sume da bawa haluan masing-2 jarang sgt nk jumpe.. aku slalu jmpe pon sharifah je.. yg lain x da.. sedih nyee

    ReplyDelete
  5. owh , ok2 .. pape nnti aq text ko ..

    ReplyDelete